بادامکی: پیشنهاد مالی بالای الوکره را رد کردیم ویدئو | گل شهاب زاهدی در بازی امروز (۶ تیر) آویسپا فوکوکا مقابل یوکوهاما مارینوس حسینی در آستانه جدایی از استقلال| درد سر جذب گلر خارجی محمد حسین اسلامی بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و رقم قرارداد اوسمار ویرا سرمربی بوریرام تایلند شد هادی رضایی: کاروان ورزشکاران پارالمپیک پاریس به مشهد می‌آیند + ویدئو بازداشت نفر هشتم در پرونده فساد فوتبال! بیرانوند در فکر بازگشت به پرسپولیس! سپاهان روی دست پرسپولیس و استقلال بلند شد سرمربی اسبق استقلال تماشاگر جام ملت‌ها سفر قلعه نویی به مالزی  پیغام محبی به نکونام: به ایران برنمی‌گردم زمان نقل و انتقالات فوتبال ایران مشخص شد آزمون - مورینیو؛ این بار در فنرباغچه؟ عبدالکریم در پرسپولیس می‌ماند! استقلال توان خرید قایدی را ندارد | ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه جذب باشو ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش
سرخط خبرها

۵ بازیکن در لیست خروج استقلال| نکونام هنوز تایید نکرده است

  • کد خبر: ۲۰۲۶۹۸
  • ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
۵ بازیکن در لیست خروج استقلال| نکونام هنوز تایید نکرده است
درحالی که جواد نکونام هنوز خبر قرار گرفتن نام برخی بازیکنان را در لیست خروج تایید نکرده، اما صحبت از کنار رفتن ۵ بازیکن در نیم فصل است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، قرار است جلسه‌ای میان جواد نکونام و علی خطیر بعد از بازی با پیکان برگزار شود. در این جلسه مشخص خواهد شد کدام بازیکنان در فهرست خروجی قرار خواهند گرفت و چه بازیکنانی به خدمت گرفته خواهند شد.

هرچند که هرگونه فعالیتی در نقل و انتقالات نیم فصل منوط به داشتن بودجه کافی از سوی باشگاه استقلال است، اما زمزمه جدایی ۵ بازیکن از استقلال به گوش می‌رسد. ارسلان مطهری و پیمان بابایی در صدر این افراد قرار دارند. سعید مهری، مهدی مهدی‌پور و حتی جعفر سلمانی نیز دیگر بازیکنانی هستند که شاید در فهرست خروج قرار بگیرند.


جدا شدن این بازیکنان علاوه بر داشتن پول مستلزم موفقیت در مذاکره با بازیکنان جدید است. درواقع باشگاه استقلال باید بتواند ابتدا جانشین‌هایی برای این بازیکنان بیابد تا آن‌ها را در لیست خروج قرار دهد. اگر هر یک از این موارد رعایت نشود نقل و انتقالات در نیم فصل به بن بست خواهد خورد و چه بسا همین بازیکنانی که اکنون نامشان در لیست احتمالی خروج از استقلال قرار گرفته دوباره در ترکیب نیم‌فصل دوم آبی‌ها دیده شوند.

باید دید در نهایت در جلسه میان نکونام و خطیر چه خواهد گذشت و آیا دو طرف به جمع بندی درباره نام خروجی‌ها خواهند رسید یا خیر؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->